Torsdag 5/5 2011

I går kväll blev jörgen utringd och jobbat hela natten. pluggade lite till provet på kvällen. i dag hade jag massor att göra, väckte tjejerna och fick i väg dem till dagis men har sån fruktansvärd magkatarr att det känns som om att jag ska spy :( Jörgen är på besiktningen håller verkligen tummarna på att den ska gå igenom. Sen ska han sova fram till hämtningen på dagis. Jag ska försöka skaka av mig magkatarren och plugga till provet i morgon. Ska åka till Sundsvall och göra provet så pappa ska skjutsa mig till tåget i Gävle klockan kvart i 5 i morgon bitti.

oont..viilaaa...


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Lycka till idag älskling=) det kommer nog gå bra med provet. Håller tummarna för dig . Puss puss på dig

2011-05-06 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0