Tisdag 24/5 2011

Hejhej..
I måndags pratade jag med chefen där jag var och sökte sommarjobb och jag fick jobbet där i 5 veckor i sommar det känns riktigt bra. Jag vet inte än hur många procent det blir det får jag reda på på torsdag när jag ska dit. Så i sommar ska jag jobba på ett äldreboende som det ser ut nu det känns ganska roligt samtidigt som jag är lite kluven när det gäller barnen. Jörgen ska också jobba och det kan finnas vissa tider som krockar men ska försöka ändra på dem tiderna både Jörgen och jag. Vi ska få det att gå ihop i 5 veckor och förhoppningsvis ska tjejerna även få gå på dagis de dagar det krockar för oss. Där emellan hoppas jag på mysiga och roliga dagar tillsammans.

Vi kommer att börja med 2 veckor semester tillsammans med dem det blir v 22 och v 23 v 23 tror jag Jörgen jobbar.. då ska vi bara mysa och leka i lekparker och ha picknick <3.  Sen börjar jag en distansskola där jag ska gå en kurs i sommar i etik och ledarskap det känns bra kommer att få lite mer erfarenhet av ledarskap. Jörgen kommer att ha semester ifrån sitt nattjobb hela Juli det känns jätte skönt..

Sedan i slutet av sommaren i Augusti kommer Jörgen att vara ledig en hel månad. Så det blir bara Juli som kommer att kunna bli lite knas men det ordnar sig nog. I Augusti har vi bestämt att vi ska åka på en semester till Vimmerby i Småland och gå på Astrid Lindgrensvärld det kommer att bli super mysigt. Ska boka resan nästa månad.

Ska även kolla våra scheman i helgen och matcha ihop en helg med mammas och kristers semester så ska vi åka på en weekend till öregrund där är det jätte mysigt. Det rekomenderas varmt! Sist övernattade vi i Sundö tror jag det hette campingen och det ska vi nog göra i år med..

Nog pratat om denna ljuva men kanske lite krångliga sommar..

Har studerat en del igår och idag. En vecka kvar till sista tentan det känns nervöst.. ska verkligen göra mitt bäst och plugga stenhårt nu sista veckan..

I morgon ska vi försöka lämna in bilen på lagning, den hoppar hela tiden i början när man startar bilen jag blir galen!! Ingen verkar förstå vad problemet kan vara..eller..det kan vara så mycket..

Nu duscha..sen krypa ner och läsa nån spännande studiebok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0