Onsdag 4/5 2011

Vad har hänt sen sist då? Joo Stella blev magsjuk och båda tjejerna fick vara hemma en vecka. Under den veckan på torsdagen så kom deras kusin Robin hit och hälsade på ifrån Örebro. I början var de blyga för honom men sen blev han jätte poppis :) Robin umgicks mest med Philipe dem gcik på bio m.m jörgen och luna följde med dem på badhuset. På valborg grillade vi med Mia och på kvällen åkte pojkarna  och Jörgen till högbo på fyrverkerier och majkase. På natten fick jag också magsjuka :( Jörgen fick vabba på söndagen eftersom att han jobbade den helgen. I måndags var jag och pluggade till provet, i tisdags var jörgen i skolan sen jag han skulle hämta mig på bibblan men först skulle vi äta pizza, sen besöka bibblan med tjejerna. Hem sen och pappa kom på besök. Sen arbetsgruppsmöte för vårat bostadsområde. I natt var ingen bra natt, insåg  att jag blivit  matförgiftad av pizzan och var uppe 5gånger och ja.. fick  sova hela förmiddagen idag tjejerna är på dags, skit liksom när man har en massa att plugga :( Hoppas att dem kan gå dit i morgon igen måste plugga till provet ska till Sundsvall och göra prov på fredag.

Tog stopp m. projekten när tjejerna blev sjuka. Är nästan klar med att måla deras stolar och bord rosa/brunt skit snyggt. Altangolvet på baksidan är klart. Det vita på baksidan också fattas bara att måla balkarna i taket. Jörgen och Philipe åkte förra måndagen och gjort biltvätt av bilen, och  jag och Jörgen har sen gjort rent den invändigt, Philipes rum är så gott som klart där tavlorna åkt upp och rensat och gjort snyggt i bokhyllan och garderoben.. vad är kvar? måste kolla..

uppd.
1. Bli klar med målningen på altanen
2. Sortera och göra ordning i tvättrummet/förrådet.
3. Göra klart uppe i hallen och Philipes rum
4. Städa bilen
5. Göra rent bilen
6. Måla altanen på framsidan
7. Sortera klart i uteförrådet
8. Sätta blommor på framsidan
9. "Balkonglådor" med blommor på framsidan
10. Fixa klart med stubbarna och plana marken på baksidan
10. 1 stubbe kvar och en stor sten ska bort
11. Bygga en kaninbur
12. Bygga staket
13. Plantera gräs (kan prioriteras högre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0