Fredag 6/5 2011

Hejhej idag var jag i Sundsvall och gjorde  prov. det var en lååång resa dit och hem. Men det kändes bra när jag gjorde provet. När jag kom hem så tog jag en lååång dusch medan Jörgen hämtade hem tjejerna sen ut och lekte resten av eftermiddagen. Tacos på kvällen, badning och nattning. Nu tittar jag på talang.

Fick reda på igår att jag kommit in på en sommarskola som heter etik och ledarskap ska bli intressant! Så ni som inte fick något sommarjobb eller bara vill studera ändå i sommar sök skola i sommar på senansökningar och kolla vilka kurser som finns kvar. studera.nu så kan man ansöka om antingen bara studiebidraget eller även lånet.

Kramkram och trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0