Torsdag 24/3 2011

Jag fick tillbaka lite på skatten men Jörgen får betala tillbaka så det blir nästan + - noll.

Stella har blivit sjuk igen! Tjejerna gick på dagis i tisdags och sen har Stella varit hemma resten av veckan med feber och hosta. Herreguud det är väll lika bra att man säger upp dagiset? Känner mig riktigt irriterad på det där just nuför jag har missat super mycket i skolan denna kurs. I morgon har jag egentligen tenta i Sundsvall men jag känner mgi inte riktigt förberedd så jag skjuter upp den till omtentan i Maj känner att det kommer att gå jätte bra att göra så.

På Tisdag börjar nästa kurs så då ska jag ändå vara i Sundsvall och starta den nya kyrsen som inte alls är rolig. Veteskapsteori och metod B, åh my god, vtm-A som var hur tråkig och jobbig som helst hur ska inte denna bli då? Men men det är väll bara att försöka lida igenom och göra sitt bästa ;)

Fick reda på igår att jag skulle få lite pengar ifrån en fond i morgon och fick även reda på att vi fick rätt myucket bostadsbidrag nu när vi pluggar så det känner super skönt nu har våran ekonomi äntligen läst sig efter så många månader av strul! Sånt tar så mycket på energin så nu får vi hoppas på att energin kommer tillbaka ;)

Jag har denna vecka börjat med GI-metoden känner mig skit hungrig hela tiden så det är jobbigt som bara den. Men måste bara gå ner mina 10kg som jag velat göra så himla länge. Vägde mig i morse ch hade gått ner 2kg bara hoppas på att det håller i sig då. Man känner ju sig ändå lika fet som man brukar..tyvärr.. har 10kg övervikt och det känns speciellt när man sitter ner eller ska gå upp för trappor m.m. Måste bara klara detta den här gången.

Denna vecka har vi inte gjort speciellt mycket eftersom att Stella har varit sjuk och Luna har varit jätte trött efter dagis bara mys och läst böcker kollat på youtube filmer, lekt, bakat m.m.

I morgon ska jag och Luna på badhuset efter dagis. Om Stella är frisk så ska hon också följa med hoppas att hon inte har någon feber gode gud.. idag var febern tillbaka igen fast igår hade hon nästan igen feber och var på bättringsvägen.. konstigt.. vi får se i morgon hur det blir...

I Helgen jobbar Jörgen och jag ska på klädbytardagen och kolla efter lite kläder. Ev. åka hem till en kompis.

Ha det bra nu alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0