Måndag 28/3 2011

Hejhej.

Helgen blev som planerad. På fredagen var jag på badhuset med Luna och vi hade super roligt och  lekte en hel massa och fikade såå myyysigt <3 Stella hade fortfarande lite feber på morgonen så hon fick stanna hemma. Dem hämtade oss och Jörgen hade gjort god mat när vi kom hem. Fredagsmys och nattning av jätte trötta barn sen lets dance final var inte jätte intresserad eftersom att mina favoriter åkt ut men höll på Jessica så det var kul att hon vann. Spelade kort med Jörgen.

På Lördagen åkte jag ner på klädbytarloppisen och fyndade en hel del kläder. Jörgen åkte och jobbade på eftermiddagen och jag och tjejerna lekte och hittade på en massa lekar och åt jätte god mat och myste det var jätte roligt. Efter det var det körslaget.

På Söndagen sov Jörgen eftersom att han hade jobbat natt efter maten åkte vi hem till våra vänner M och F och deras dotter Nanna. Jörgen åkte därifrån till sitt jobb. God fika och massa bus och lek senare så gick vi hem och åt middag. Sen nattade jag dem vid klockan halv 9.

Idag har dem varit på dagis från klockan halv 10 till klockan 16. Jag och Jörgen var på skolan, på lunchen åkte vi till IKEA och åt lunch och köpte en vardagsrumslampa, nya sängkläder till våra girl m.m. Efter skolan åkte vi och hämtade mamma och hon följde med och hämtade tjejerna på dagis dem blev jätte glada visade runt m.m sen åkte vi hem och fikade, lekte och läste m.m. Luna och Jörgen skjutsade hem henne och jag och Stella gjorde middag.

Nu har jag gått på GI i 1 vecka och jag har gått ner 2kg hmm.. bra eller dåligt kan man fråga sig? ganska nöjd ändå. i morgon ska jag till gymmet en sväng.

Tjejerna sover så skönt och jag ska kolla på en unge i minuten..

Ha en bra dag och ta hand om varandra!

Här kommer en bild som jag fick av Jörgens brorsa som han knäppte i julas jätte fin bild på våra barn <3

Philipe, Luna och Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0