Måndag 21/3 2011

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Stella var hemma i början på förra veckan för att hon var sjuk sen på onsdagen så blev Luna sjuk och fick vara hemma rästen av veckan. Och när det blir så så komemr man efter i skolarbetet riktigt mycket både jag och Jörgen. Men det var mysigt att vara hemma själv med Luna när Stella var på dagis och Jörgen var borta. Luna hade 39graders feber och hosta men det är bättre nu.

Hade fredagsmys som vanligt i fredags och i Lördags så var jag och Jörgen på maskerad fest i Valhalla, det var Monica och Per som bjudit oss och dem fyllde 40 båda två. Trevlig fest så klart men blev alldeles för full och dryg så nu får man väll skämmas och hoppas att alla andra var fullare än jag och inte kommer ihåg ;) Tog en promenad hem sen till Jörgens syrra sov och sov där, sen på morgonen gick vi hem till oss där hon var och var barnvakt åt tjejerna. Det hade gått jätte bra det var så roligt att allt hade gått bra. Tyvärr så var jag bakfull hela dagen igår :(

Idag är det bättre har pluggat hela dagen. Har tagit en paus nu men det går bra frågan är bara om allt sitter på fredag när det är tenta.

I morgon kan man deklarera på nätet också hoppas för gudsskull att man inte behöver betala tillbaka och helst att man även får nån tusen lapp tillbaka..

Har känns mig riktigt nere på sista tiden. Typ deprimerad känns som om att allt går åt helskotta och att man är världens sämsta som både mamma, fru och allt. Det känns skit. Ibland vill jag bara strunta i allt och gå och lägga mig. Men det löser inga problem. Jag vill bara vara lycklig men känner mig otroligt nere. Är trött hel dagarna fast jag sover ganska bra. Nått fel måste det ju vara.

Ha det bra nu och lämna gärna ett spår så att man hittar till eran blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0