Lördag 11/6 2011

följde inte med till Jörgens extrajobb i gävle som jag nämnde i förra inlägget han släppte av mig i valbo och jag köpte sommarskor till mig och tjejerna 4par fiina.. sen in och köpte en plånbok till mig. Jörgen kom och vi käkade på IKEA köpte ny tallriksset det bruna som jag velat ha i ett halvår ;)

Den 1/6 Gjorde jag min sista tenta. Hoppas att det gick bra. Sen fick jag sommarlov åkte hem och städade.Tjejerna var lediga resten av veckan och vi var bara ute och hade kul. Denna vecka har jag gått intro på nya sommarjobet rehab på Karl-Johan det känns bra där och det kommer att gå bra i sommar. På dagarna har vi bara varit ute och lekt, badat och myst med våra barn. Idag hade vi barnvakt, mamma var här och tog hand om tjejerna. Jag och Christian har varit på scrabbleturnering det gick dåligt. vann 2 av 7 och kom sist :( Men vi hade en trevlig dag. Jörgen och Philipe hade gått å åkt runt i Uppsala och hittat på lite.

Nu ska jag snart sova och Jörgen ska upp och jobba och dela ut tidningar <3

Godnatt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0