Lördag 9/7 2011

Hejhej.. har jobbat en heel del på sista tiden. Känns jätte roligt att jobba där och tjäna lite riktiga pengar ;)
Jörgen var i Örebro förra helgen med tjejerna å jag var själv hemma och jobbade. Det gick bra shoppade lite i Valbo och var hem till Monica en sväng.. på vägen hem tog Jörgen med sin barnens kusin Robin hit och dem har nattbadat och haft skojj tillsammans. I veckan var jag å tjejerna hem till mormor och fikade matade änderna i kanalen m.m. Idag har jag också jobbat till 14 sen har vi haft kalas för Philipe som fyllt 11år. Han fick jätte fina paket som han önskat sig. God fika och trevligt sällskap. Sen blev det mat på stranden och sen badat. Hem sen och nattade Stella och mysa med Luna innan hon också skulle sova. I morgon ska jag jobba kväll och på måndag jobbar jag dag sen på tisdag är jag ledig. Sköönt det..

Stella har blivit såå stoor och duktig och är jätte duktig på att prata och förstår allt. Duktigt när det gäller allt. Luna är också stor och duktig och vill gärna ta hand om Stella. Tillsammans leker dem nästan hela tiden och bara dem är tillsammans så vågar dem allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0