Natt-tvättning Måndag 18/4 2011

Hello..
Har inte känt för att blogga på ett tag nu. Våren har ju kommit till oss nu! Det är så himla härligt. Vi har varit ute och lekt varje dag den här veckan. I tisdags blev jag sjuk ont i halsen täppt i nästan m.m.. i onsdags blev jörgen också sjuk så vi har kämpat oss igenom helgen med ont mest överallt.

Men i lördags så var vi vid ett dagis och lekte och hade så roligt. Igår var vi på dagiset igen och lekte och grillade korv det var jätte mysigt. Tidigar epå dagen hade vi tvättat av altanen båda tjejerna hjälpte mig och de tyckte det var så roligt att tvätta och plaska med vatten.

Nu håller jag på att tvätta. Har tvättat upp alla kläder vi har så gott som har nästan inget klädesplagg kvar alls hade tvättid i tisdags men missade den då får man vänta en vecka till innan man kan få en tvättid igen om man inte vill tvätta på natten. Har tvättat 9 maskiner så nu ska jag hämta hem allt och gå och lägga mig.

Ha en bra vecka alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0