Måndag 18/4 2011

Hej igen..
Fick sova till klockan 12 idag efter en tuff tvättnatt skönt det iaf.. efter lunchen  skulle Stella sova så passade jag och Luna på att vika all tvätt. I dag blev det inget plugga av kände mig alldeles för stressad för det efter att ha vaknat så sent. Vi stack ut sen när Stella vaknade och lekte i olika lekparker. Träffade och pratade med grannar. Sen stack vi i väg till affären skulle laga mat men allt blev bara en enda röra potatismosen blev fel och det slutade med makaroner :(
Tjejerna hjälpte mig att baka lite innan det var dags för dem att bada med Jörgen. Jag bakade mockarutor dem blev asäckliga bara att kasta alltihopa. Har nu nattat tjejerna och gjort en ny mockarutakaka. Den blev lite godare iaf kan nog gottas på i lekparkerna nån dag denna vecka iaf.. eller så får de väll duga till fåglarna i Högbo ;) funderar på att åka dit nån dag den här veckan.
I morgon kommer en kompis hit med sin dotter och ska umgås och leka m.m.. ska även hinna med lite hemtenta. Jörgen är i skolan på förmiddagen hoppas att det blir fint väder så att vi andra kan gå ut och leka. Längtar tills på Onsdag epngarna börjar tryta nu och de fylls på på onsdag och då ska jag måla altan med lite hjälp av småtjejerna på gott och ont ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0